KudoZ home » Polish to German » Finance (general)

przychód podatkowy; koszty podatkowe

German translation: Steuereinnahme; Steueraufwand


06:56 Apr 3, 2008
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: przychód podatkowy; koszty podatkowe
Wyjaśnienia do rachunku zysków i strat: rozliczenie głównych pozycji rozróżniających podstawę opodatkowania podatkiem dochodowych od wyniku finansowego brutto i tutaj są różne wymienione; na końcu: przychód podatkowy, potem koszty podatkowe.
Z góry dziękuję za pomoc.
bogumila
German translation:Steuereinnahme; Steueraufwand
Explanation:
j.w.
Selected response from:

Christine Zornow
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4steuerpflichtige EinnahmenBID
3 +1Steuereinnahme; Steueraufwand
Christine Zornow


  

Answers


1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Steuereinnahme; Steueraufwand


Explanation:
j.w.

Christine Zornow
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
605 days

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przychód podatkowy
steuerpflichtige Einnahmen


Explanation:
Nie chodzi tu moim zdaniem o dochody z podatków, a o przychody podlegające opodatkowaniu.


    Reference: http://www.biznespartner.pl/content/view/79/
BID
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Aleksandra Kwasnik, Magdallena