KudoZ home » Polish to German » Finance (general)

Suma jest bliska jedności.

German translation: die Summe ergibt einen Wert nahe (bei) eins


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:suma jest bliska jedności
German translation:die Summe ergibt einen Wert nahe (bei) eins
Entered by: Crannmer

00:05 Apr 28, 2008
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: Suma jest bliska jedności.
Charakterystyczne jest, że w większości badanych firm suma obu wskaźników [wskaźnika całkowitego zadłużenia i wskaźnika udziału kapitału własnego] jest bliska jedności.
Michal Chmielewski
Poland
die Summe (beider Indizes) ergibt einen Wert nahe (bei) eins
Explanation:
die Summe (beider Indizes) ergibt einen Wert nahe (bei) eins
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1die Summe (beider Indizes) ergibt einen Wert nahe (bei) eins
Crannmer
3die Summe beträgt beinahe einsUrszula Kołodziej


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Suma (obu wskaźników) jest bliska jedności.
die Summe (beider Indizes) ergibt einen Wert nahe (bei) eins


Explanation:
die Summe (beider Indizes) ergibt einen Wert nahe (bei) eins

Crannmer
PRO pts in category: 52
Grading comment
Dziekuje bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urszula Kołodziej: zgadzam się w całej rozciągłości
1 min
  -> thx :-)

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
die Summe beträgt beinahe eins


Explanation:
wielkością odniesienia dla wskaźników jest 100% lub 1, w zależności od tego, czy są poniżej, czy powyżej jedynki interpretuje się je jako dobre lub złe
poniżej trochę pomocnej lektury, chociaż nie koniecznie do tego akurat pytania


    Reference: http://www.findict.pl/academy/analiza_finansowa/analiza_wska...
    Reference: http://www.controllingportal.de/upload/pdf/fachartikel/Instr...
Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32