KudoZ home » Polish to German » Finance (general)

zrewaloryzować o wskaźnik inflacji

German translation: unterliegt einer jährlichen Indexanpassung


09:05 Apr 30, 2008
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: zrewaloryzować o wskaźnik inflacji
Wysokość czynszu będzie rewaloryzowana o roczny wskaźnik inflacji.
deep_red
German translation:unterliegt einer jährlichen Indexanpassung
Explanation:
propo
Selected response from:

iceblue
Austria
Grading comment
Dziękuję bardzo, zdecydowałam się na tę odpowiedź.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Revalorisierung um Inflationsratepatryk80
3unterliegt einer jährlichen Indexanpassungiceblue


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unterliegt einer jährlichen Indexanpassung


Explanation:
propo

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Dziękuję bardzo, zdecydowałam się na tę odpowiedź.

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Revalorisierung um Inflationsrate


Explanation:
Propo

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kalikst: Revalorisierung jest slowem nieczytelnym dla przecietnego Niemca,
2 days23 hrs