KudoZ home » Polish to German » Food & Drink

krem macedoński

German translation: Mazedonische Creme


21:54 Jun 27, 2004
Polish to German translations [PRO]
Food & Drink / recipes
Polish term or phrase: krem macedoński
składnik ciasta

chyba nie Makedonische Creme?...
Agnieszka Hayward
Poland
German translation:Mazedonische Creme
Explanation:
Tak sie gugluje jeden ras...
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Lim0nko, nie mogê adæ Puddingcreme, bo w nastêpnym mam "krem budyniowy"...
Obojgu Wam dziêki.
Nie wiem, czy Niemiec zrozumie, o jaki krem chodzi, ale ilu¿ Polaków wie, co to macedoñski krem??
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2Puddingcreme
lim0nka
2Mazedonische Creme
Jerzy Czopik


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
krem macedoñski
Mazedonische Creme


Explanation:
Tak sie gugluje jeden ras...

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36
Grading comment
Lim0nko, nie mogê adæ Puddingcreme, bo w nastêpnym mam "krem budyniowy"...
Obojgu Wam dziêki.
Nie wiem, czy Niemiec zrozumie, o jaki krem chodzi, ale ilu¿ Polaków wie, co to macedoñski krem??

33 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
krem macedoñski
Puddingcreme


Explanation:
mo¿e raczej opisowo?

Torty
Czterokondygnacyjny bezowy tort macedoñski przypadnie do gustu amatorom zdecydowanie s³odkich deserów. Spody ka¿dego poziomu wykonano z bia³ej bezy i pokryto najpierw ciemnym, a potem jasnym budyniowym kremem macedoñskim z orzechami. Wierzch i boki tortu udekorowano bit¹ œmietan¹ i ró¿yczkami z barwionego marcepanu (Café Misianka - Anna Zieliñska, Warszawa).
http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1786092,52424,1880153.ht...

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish