KudoZ home » Polish to German » General / Conversation / Greetings / Letters

cześć ich pamięci!

German translation: Ehre ihrem Andenken!


15:35 Aug 10, 2006
Polish to German translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
Polish term or phrase: cześć ich pamięci!
fragment apelu poległych.


okrutnie pilne.
z góry dziękuję.
Agnieszka Hayward
Poland
German translation:Ehre ihrem Andenken!
Explanation:
Można tak dosłownie tłumaczyć, bo właśnie ten zwrot używa się i po niemiecku bardzo często w apelach przy pomnikach poległych.
Selected response from:

Angela Nowicki
Grading comment
piękne dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Ehre ihrem Andenken!
Angela Nowicki
3Haltet die Erinnerung an sie in Ehren!Aleksandra Kwasnik
3Ihnen zum Gedenken!
Wolfgang Jörissen


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ihnen zum Gedenken!


Explanation:
szybka propozycja

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 34

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Haltet die Erinnerung an sie in Ehren!


Explanation:
albo Gedenken

Aleksandra Kwasnik
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ehre ihrem Andenken!


Explanation:
Można tak dosłownie tłumaczyć, bo właśnie ten zwrot używa się i po niemiecku bardzo często w apelach przy pomnikach poległych.

Angela Nowicki
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
piękne dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: Jestem za
1 hr
  -> A nawet nie przeciw? ;) Dzięki.

agree  klick
2 hrs
  -> Dzięki!