KudoZ home » Polish to German » Human Resources

polecenie wyjazdu służbowego

German translation: Dienstreiseanordnung


06:00 Apr 5, 2004
Polish to German translations [PRO]
Human Resources
Polish term or phrase: polecenie wyjazdu służbowego
wyjazdy służbowe odbywają się na podstawie polecenia wyjazdu służbowego (delegacji)
Tradeusz
German translation:Dienstreiseanordnung
Explanation:
Tak to siê "oficjalnie" nazywa, p. link.
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
Danke danke !!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Dienstreiseauftrag
SATRO
4Dienstreiseanordnung
Alina Brockelt


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
polecenie wyjazdu s³u¿bowego
Dienstreiseauftrag


Explanation:
Auftrag = polecienie
Dienstreise = wyjazd s³u¿bowy

:)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-04-05 06:15:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://members.chello.at/f.reiner/admin-hb/sw.html#D

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Cygan
1 hr
  -> Dzięki

agree  Zbigniew Balawender: polecienie :-)
11 hrs
  -> Dzięciuję :))))

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dienstreiseanordnung


Explanation:
Tak to siê "oficjalnie" nazywa, p. link.



    Reference: http://bundesrecht.juris.de/bundesrecht/arv_1991/__1.html
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25
Grading comment
Danke danke !!!!!