KudoZ home » Polish to German » International Org/Dev/Coop

"Standardy audytu wewnetrznego"

German translation: Standards für interne Rechnungsprüfung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:"Standardy audytu wewnetrznego"
German translation: Standards für interne Rechnungsprüfung
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

14:09 Jun 17, 2005
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - International Org/Dev/Coop / Strukturfonds
Polish term or phrase: "Standardy audytu wewnetrznego"
dokument obowiazujacy w sektorze finansow publicznych okreslony przez Ministra Finansow dnia 30 stycznia 2003 roku,

czy istnieje juz moze tlumaczenie tego tytulu na niem.?
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Standards für interne Rechnungsprüfung
Explanation:
Chyba, ¿e siê uprzesz przy Audit - co Polacy kochaj±.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 37 mins (2005-06-17 20:47:33 GMT)
--------------------------------------------------

Owszem s± \"odyty\" - bo to tak by siê czyta³o:
Ale jest to termin wata: generalnie Auditing:
Finanzbereich - Financial Audit///Marketingbereiche - Markting Audit// Umweltbereich - Öko-Audit;
Owszem dok. EU maj± \"odyty\" EU-Öko-Audit-Verordnung vom 29.6.1993; in D - UAG = Umweltauditgesetz vom 7.12.95
itd.
Z tym, ¿e tu mia³o byæ MF ? /smile/
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziekuje:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Standards für interne Rechnungsprüfungrjz
3 +1interne Audit-Standards
Wolfgang Jörissen


Discussion entries: 8





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Standardy audytu wewnetrznego
interne Audit-Standards


Explanation:
tak sobie strzelam, patrzac na kontekst

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danuta Polanska: ale "internes"
1 hr
  -> zgadza sie, ale w tutaj odnosi sie do "Standards", wiec jednak interne ;-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
standardy audytu wewnetrznego
Standards für interne Rechnungsprüfung


Explanation:
Chyba, ¿e siê uprzesz przy Audit - co Polacy kochaj±.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 37 mins (2005-06-17 20:47:33 GMT)
--------------------------------------------------

Owszem s± \"odyty\" - bo to tak by siê czyta³o:
Ale jest to termin wata: generalnie Auditing:
Finanzbereich - Financial Audit///Marketingbereiche - Markting Audit// Umweltbereich - Öko-Audit;
Owszem dok. EU maj± \"odyty\" EU-Öko-Audit-Verordnung vom 29.6.1993; in D - UAG = Umweltauditgesetz vom 7.12.95
itd.
Z tym, ¿e tu mia³o byæ MF ? /smile/

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 58
Grading comment
Dziekuje:)