ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to German » Law (general)

zajęcie komornicze

German translation: Pfändung durch den Gerichtsvollzieher

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zajęcie komornicze
German translation:Pfändung durch den Gerichtsvollzieher
Entered by: Maciej Andrzejczak

20:10 Jan 8, 2006
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: zajęcie komornicze
wolny od zajęć komorniczych
jacuss
Pfändung durch den Gerichtsvollzieher
Explanation:
So führt die Pfändung durch den Gerichtsvollzieher oft zu keinem Erfolg, weil
die Sachen in der Wohnung des Schuldners zwar noch einen gewissen ...
www.justiz.niedersachsen.de/ master/C8479161_N10487598_L20_D0_I3749483 - 56k
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Grading comment
Dziekujê :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Pfändung durch den Gerichtsvollzieher
Maciej Andrzejczak
3unpfändbare Sachenpit


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zajêcie komornicze
Pfändung durch den Gerichtsvollzieher


Explanation:
So führt die Pfändung durch den Gerichtsvollzieher oft zu keinem Erfolg, weil
die Sachen in der Wohnung des Schuldners zwar noch einen gewissen ...
www.justiz.niedersachsen.de/ master/C8479161_N10487598_L20_D0_I3749483 - 56k

Maciej Andrzejczak
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziekujê :-))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: ganz genau!
4 mins

agree  Jan Vano
2 hrs

agree  Grażyna Lesińska
13 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zajêcie komornicze
unpfändbare Sachen


Explanation:
z kontekstu wnioskuje, ze chodzi raczej o rzeczy wyjete spod egzekucji czyli
unpfändbare Sachen
lub
die Sachen, die der Pfändung nicht unterworfen sind
- jak okresla to § 811 ZPO (niemieckiego kodeksu postepowania cywilnego) bedacy mniej wiecej odpowiednikiem Art. 829 KPC i okreslajacy rodzaje przedmiotow wylaczonych spod postepowania egzekucyjnego i niepodlegajacych zajeciu komorniczemu

pit
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16