KudoZ home » Polish to German » Law (general)

czynności pozaprocesowe

German translation: außerprozessuale Tätigkeiten


20:22 Sep 8, 2006
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: czynności pozaprocesowe
Witam ponownie po dluzszej przerwie,
tym razem nie moge sie doszukac terminu "czynnosci pozaprocesowe"
Czy ktos moze mi podsunac jakies rozwiazanie

dziekuje
Marcin
Marcin
German translation:außerprozessuale Tätigkeiten
Explanation:
Raczej tak :)
Selected response from:

Szymon Metkowski
Poland
Grading comment
zdaje mi sie, ze to bardzi pasi, tylko ze w ciagu zadaniowym jako czynnosci procesowa i pozaprocesowe wychodzimy na dwi plaszczyzny, bo procesowe to jak wiadomo potocznie prozesshandlungen, czyli mozna zrobic prozessuale i ausserprozesuale Taetigkeiten, wielkie dzieki za kolejna pomoc
pozdrawiam
marcin
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1außerprozessuale Tätigkeiten
Szymon Metkowski
4Tätigkeiten/Handlungen außerhalb des Verfahrens
Alicja Bloemer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tätigkeiten/Handlungen außerhalb des Verfahrens


Explanation:
Chyba o to chodzi

Alicja Bloemer
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
außerprozessuale Tätigkeiten


Explanation:
Raczej tak :)


    Reference: http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/Jura/arnold/dsg/scr...
    Reference: http://www.ruhr-uni-bochum.de/rektorat/rechenschaftsberichte...
Szymon Metkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221
Grading comment
zdaje mi sie, ze to bardzi pasi, tylko ze w ciagu zadaniowym jako czynnosci procesowa i pozaprocesowe wychodzimy na dwi plaszczyzny, bo procesowe to jak wiadomo potocznie prozesshandlungen, czyli mozna zrobic prozessuale i ausserprozesuale Taetigkeiten, wielkie dzieki za kolejna pomoc
pozdrawiam
marcin

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: außerprozessuale Handlungen?
6 hrs