KudoZ home » Polish to German » Law (general)

Skrót: del.

German translation: abgeordnet


20:26 Oct 27, 2006
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: Skrót: del.
Skrót pojawiający się przy imieniu i nazwisku sędziego w wyroku Sądu Apelacyjnego:
SSO IMIE NAZWISKO /del./
Aga Blazek
German translation:abgeordnet
Explanation:
Sędzia delegowany to sędzia sądu niższej instancji wyznaczony do orzekania w wyższej. W tym wypadku sędzia sądu okręgowego (SSO) do orzekania w sądzie apelacyjnym.
Selected response from:

Szymon Metkowski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1abgeordnet
Szymon Metkowski
4abgeordnet
Katarzyna Chęcińska


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
abgeordnet


Explanation:
Sędzia delegowany to sędzia sądu niższej instancji wyznaczony do orzekania w wyższej. W tym wypadku sędzia sądu okręgowego (SSO) do orzekania w sądzie apelacyjnym.

Szymon Metkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 221

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Chęcińska: zgadzam się, abgeordnet jest ok
1809 days

1809 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
abgeordnet


Explanation:
trafne. Zgadzam się.


    Reference: http://www.gesetze-im-internet.de/drig/BJNR016650961.html
Katarzyna Chęcińska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish