KudoZ home » Polish to German » Law (general)

Prawo własności przemysłowej

German translation: Gewerbliche Schutzrechte


16:45 Feb 18, 2007
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: Prawo własności przemysłowej
cennik kancelarii adwokackiej
wieslaw jarmulowicz
German translation:Gewerbliche Schutzrechte
Explanation:
Jeśli wpiszesz w niemieckiej Wikipedii gewerbliches Schutzrecht, zostaniesz przekierowany do geistiges Eigentum, tam jest wyjaśnienie

i jeszcze jeden link: http://de.wikipedia.org/wiki/Patent
wystarczy zresztą wpisać w google
Selected response from:

Urszula Kołodziej
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Gewerbliche SchutzrechteUrszula Kołodziej
2Markenrecht
Jarek Kołodziejczyk


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Markenrecht


Explanation:
Ostatnio miałem ten problem, bo musialem przetłumaczyć jakies paragrafy z powołaniem na ustawę Prawo o własności przemysłowej. Z przeglądu internetowego wykoncypowałem, że odpowiada to w Niemczech mniej więcej Markenrecht (Recht über Markenschutz).



Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 154

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski
3 hrs

disagree  Urszula Kołodziej: Tym razem nie mogę się zgodzić, ponieważ Marke to znak towarowy, patrz art. 120 Prawo własności przemysłowej i par. 3 Markeng. Linki podam na górze.
14 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gewerbliche Schutzrechte


Explanation:
Jeśli wpiszesz w niemieckiej Wikipedii gewerbliches Schutzrecht, zostaniesz przekierowany do geistiges Eigentum, tam jest wyjaśnienie

i jeszcze jeden link: http://de.wikipedia.org/wiki/Patent
wystarczy zresztą wpisać w google

Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Łuczka
9 hrs

agree  klick
1 day10 hrs