KudoZ home » Polish to German » Law (general)

umowa o świadczenia ciągłe lub okresowe

German translation: Vertrag über die Erbringung ständiger oder periodischer Leistungen


09:53 Nov 6, 2007
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: umowa o świadczenia ciągłe lub okresowe
W kontekscie sprzedaży wysyłkowej, np. tu:
http://www.money.pl/pieniadze/poradniki/artykul/prawa;kupuja...
Aleksandra Kwasnik
German translation:Vertrag über die Erbringung ständiger oder periodischer Leistungen
Explanation:
nic innego nie przychodzi mi do głowy
Selected response from:

Edyta Szczepans
Poland
Grading comment
Dziekuje za obie odpowiedzi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Vertrag über die Erbringung ständiger oder periodischer Leistungen
Edyta Szczepans
3Vertrag ueber fortgesetzte o. wiederkehrende Leistungen
klick


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Vertrag über die Erbringung ständiger oder periodischer Leistungen


Explanation:
nic innego nie przychodzi mi do głowy

Edyta Szczepans
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje za obie odpowiedzi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prasalski
1 day6 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Vertrag ueber fortgesetzte o. wiederkehrende Leistungen


Explanation:
propo

klick
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24