KudoZ home » Polish to German » Law (general)

ustawa o grach i zakładach wzajemnych

German translation: Spiel-, Wett- und Lotteriewesen


09:06 Jan 31, 2009
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / nazwa ustawy
Polish term or phrase: ustawa o grach i zakładach wzajemnych
nzawa ustawy z 1992 potrzebne do wyroku
Monika Gerłowicz
German translation:Spiel-, Wett- und Lotteriewesen
Explanation:
Gesetz uber .....



--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2009-01-31 10:57:51 GMT)
--------------------------------------------------

tak podaje niemiecki odpowiednik naszego PKD
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Spiel-, Wett- und LotteriewesenGrażyna Lesińska
3 +1Gesetz über Glücksspiele sowie Totalisator- und Buchmacherwetten
Mirosław Wagner


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Spiel-, Wett- und Lotteriewesen


Explanation:
Gesetz uber .....



--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2009-01-31 10:57:51 GMT)
--------------------------------------------------

tak podaje niemiecki odpowiednik naszego PKD

Grażyna Lesińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 34
Grading comment
dziękuję za pomoc

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Gesetz über Glücksspiele sowie Totalisator- und Buchmacherwetten


Explanation:
tłumacząc najbardziej dosłownie
w Niemczech odpowiednie ustawy noszą różne nazwy w poszczególnych krajach związkowych

Mirosław Wagner
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  André Lindemann
2 days4 hrs
  -> Danke!