KudoZ home » Polish to German » Law (general)

rezydent

German translation: Ortsansässiger


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rezydent
German translation:Ortsansässiger
Entered by: Pro Lingua

20:30 Apr 4, 2004
Polish to German translations [PRO]
Law (general)
Polish term or phrase: rezydent
Adresaci kredytu obrotowego:
Podmioty posiadające status rezydenta lub nierezydenta, bez względu na formę prawną - dokonujące rozliczeń w formie pełnej lub uproszczonej rachunkowości – na finansowanie prowadzonej przez nie działalności gospodarczej.
Iwona Domanska
Poland
Ortsansässiger
Explanation:
oder auch:
Ansässiger
(orts)ansässige Person

... der
Antragsteller als Pendler oder als Ortsansässiger seiner Erwerbstätigkeit ...


... Als Angehöriger des niederen Adels, Ortsansässiger und Ortskundiger dürfte er den Grafen von Schaumburg als Oberunternehmer hierzu ...
Selected response from:

Pro Lingua
Grading comment
Dziêkuje piêknie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Ortsansässiger
Pro Lingua
3Resident
A_Lex
2Inländer
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Inländer


Explanation:
In-/Ausländer - na moja "chlopska" logike tak by mi wychodzilo

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 389

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Resident


Explanation:
mo¿e tak, po prostu?

A_Lex
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ortsansässiger


Explanation:
oder auch:
Ansässiger
(orts)ansässige Person

... der
Antragsteller als Pendler oder als Ortsansässiger seiner Erwerbstätigkeit ...


... Als Angehöriger des niederen Adels, Ortsansässiger und Ortskundiger dürfte er den Grafen von Schaumburg als Oberunternehmer hierzu ...



    Reference: http://www.asyl.net/Magazin/1_2_2003c.htm
    Reference: http://www.blume-gen.de/rolfshagen-hof-2.html
Pro Lingua
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziêkuje piêknie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
8 hrs
  -> Danke

agree  Alina Brockelt
10 hrs
  -> Danke