KudoZ home » Polish to German » Law/Patents

Wykaz Opm

German translation: patrz ni¿ej


12:59 Apr 2, 2003
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents
Polish term or phrase: Wykaz Opm
Dzień dobry :-)

Po uprawomocnieniu się postanowienia:
wpisać do wykazu Opm i założyć kartę(y) Opm.

Postanowienie o pozbawieniu władzy rodzicielskiej.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.
Paweł
Paulus
German translation:patrz ni¿ej
Explanation:
wygl¹da na to, ¿e ten skrót ma zwi¹zek z wydzia³em rodzinnym w s¹dzie, mo¿e krótki telefon do s¹du rozwi¹za³by problem?
wiem, ¿e za wiele nie pomog³am..:(
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dzieki.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4patrz nizej
Uwe Kirmse
2patrz ni¿ej
Anna Bittner


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
patrz ni¿ej


Explanation:
wygl¹da na to, ¿e ten skrót ma zwi¹zek z wydzia³em rodzinnym w s¹dzie, mo¿e krótki telefon do s¹du rozwi¹za³by problem?
wiem, ¿e za wiele nie pomog³am..:(

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1101
Grading comment
Dzieki.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patrz nizej


Explanation:
Tu masz cos na ten temat. Jesli chcesz przetlumaczyc to, nie poradze nic lepszego niz A. B.
Obawiam sie tylko, ze na pytanie, co znaczy Opm, odpowiedza Ci, ze to przeciez jesz wykaz Opm.
Wtedy nie przetlumacz, tylko potraktuj jako sygnature akt.


    Reference: http://www.zeto.swidnica.pl/kns/Sedzia.htm
Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 286