KudoZ home » Polish to German » Law/Patents

przedmiot niepełnosprawny

German translation: mangelhafte Vermögensgegenstände


09:29 Jan 17, 2004
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents
Polish term or phrase: przedmiot niepełnosprawny
Uchwała Rady Ministrów nr 67/72 z dnia 7 marca 1972 r. w sprawie zasad i trybu ustalenia cen przedmiotów niepełnosprawnych.
Zarządzenie to przewiduje określenie cen niepełnosprawnych składników majątkowych posługując się następującą formułą.....
Agnieszka Socha
German translation:mangelhafte Vermögensgegenstände
Explanation:
oder einfach Mangelware?
Selected response from:

henryk
Grading comment
dziêki za podpowiedŸ
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3mangelhafte Vermögensgegenständehenryk
1nicht voll funktionstüchtiger Vermögensgegenstandbdasler


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nicht voll funktionstüchtiger Vermögensgegenstand


Explanation:
Prawdopodobnie okrela siê to inaczej w j. niem.

bt

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 461

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przedmiot niepe³nosprawny
mangelhafte Vermögensgegenstände


Explanation:
oder einfach Mangelware?

henryk
PRO pts in pair: 32
Grading comment
dziêki za podpowiedŸ