KudoZ home » Polish to German » Manufacturing

cięgno z tworzywa sztucznego

German translation: Kunststoffzug


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:cięgno z tworzywa sztucznego
German translation:Kunststoffzug
Entered by: ARak

20:46 Aug 6, 2004
Polish to German translations [PRO]
Manufacturing / produkcja
Polish term or phrase: cięgno z tworzywa sztucznego
Wyposażenie pracownic w środki ochrony indywidualnej chroniące przed uszkodzeniami palców dłoni prawej w wyniku używanej przy montażu "żyłki" (cięgna z tworzywa sztucznego)
ARak
Kunststoffzug
Explanation:
Seilzug aus Kunststoff
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Kunststoffzug
Jerzy Czopik
4plastic string
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciêgno z tworzywa sztucznego
plastic string


Explanation:
chyba najproœciej w taki sposób

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: jezeli czytaliby to Anglicy, to moze, ale nawet w tak ostatnio spaskudzonym niemieckim tego jeszcze nie zrozumieja
8 hrs
  -> masz rację. angielski jest dla mnie default language i nie spojrzalem na parę jezykową :-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ciêgno z tworzywa sztucznego
Kunststoffzug


Explanation:
Seilzug aus Kunststoff


    Reference: http://www.internet.ikk.de/pdf/aendhilfs/%C3%84nderung%20Hil...
Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
1 hr