KudoZ home » Polish to German » Marketing / Market Research

teoria hierarchii efektów

German translation: hierarchy-off-effects-Modell


17:31 Mar 6, 2004
Polish to German translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Polish term or phrase: teoria hierarchii efektów
W myśl teorii hierarchii efektów pierwszym etapem jest zbudowanie świadomości produktu i dostarczenie wiedzy na jego temat (etap poznawczy), w drugim wzbudzenie sympatii i sprawienie, że produkt zacznie być preferowany, a także ukształtowanie trwałego przekonania o jego wartości (etap uczuciowy), w trzecim wreszcie przekonanie do celowości zakupu oraz skłonienie do rzeczywistego jego dokonania (etap zachowania - behavioral).
Andrzej Lejman
German translation:hierarchy-off-effects-Modell
Explanation:
tam¿e, mo¿e to coœ pomo¿e
Selected response from:

Lucjan Senenko
Grading comment
No po prostu piêknie!
Dok³adnie o to chodzi³o.
Ale dziêkujê te¿ Ani za poszukiwania.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ni¿ej
Anna Bittner
1hierarchy-off-effects-ModellLucjan Senenko


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
teoria hierarchii efektów
ni¿ej


Explanation:
nie chodzi przypadkiem o to:
Elaboration Likelihood Modell (ELM)
opis tu:
http://medialine.focus.de/PM1D/PM1DB/PM1DBF/pm1dbf.htm?snr=1...
t³umaczona czasem jako:
Elaborationswahrscheinlichkeit
verlag.hanshuber.com/Zeitschriften/ZSozP/98/sp198.html

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-03-06 17:40:44 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze znalaz³am na tej stronce opis tej teorii w kontekœcie Modelu Engela-Kolatta-Blackwella
http://www.cem.pl/artyk009.html

Jeœli chodzi o to, to po niem. u¿ywany jest taki odpowiednik:
http://medialine.focus.de/PM1D/PM1DB/PM1DBK/PM1DBKB/pm1dbkb....
Engel-Blackwell-Kollat-Modell (der Konsumentenentscheidungen)

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

40 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
hierarchy-off-effects-Modell


Explanation:
tam¿e, mo¿e to coœ pomo¿e


    Reference: http://medialine.focus.de/PM1D/PM1DB/PM1DBF/pm1dbf.htm?snr=2...
Lucjan Senenko
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
No po prostu piêknie!
Dok³adnie o to chodzi³o.
Ale dziêkujê te¿ Ani za poszukiwania.