KudoZ home » Polish to German » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

wysoki współczynnik wytrzymałości na naprężenia mechaniczne

German translation: hohe Widerstandsfähigkeit gegen mechanische Spannungen


18:39 Feb 3, 2009
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
Polish term or phrase: wysoki współczynnik wytrzymałości na naprężenia mechaniczne
folia polietylenowa wysokim współczynniku wytrzymałości na naprężenia mechaniczne
j_gierczak
German translation:hohe Widerstandsfähigkeit gegen mechanische Spannungen
Explanation:
Tu nadużyto słowa "współczynnik". Ktoś w marketingu gdzieś słyszał o jakichś współczynnikach i współtworząc opis współczynił w tekst rzeczony współczynnik, którego de facto nie ma. Dlatego tak
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Hoher Festigkeitskoeffizient bei mechanischer SpannbelastungPeter Kissik
4 +1hohe Widerstandsfähigkeit gegen mechanische Spannungen
Jerzy Czopik


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hohe Widerstandsfähigkeit gegen mechanische Spannungen


Explanation:
Tu nadużyto słowa "współczynnik". Ktoś w marketingu gdzieś słyszał o jakichś współczynnikach i współtworząc opis współczynił w tekst rzeczony współczynnik, którego de facto nie ma. Dlatego tak

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: Dzięki. Na razie optuję za Twoją, bo sama roboczo wstawiłam"Festigkeit gegen mechanische Spannung"


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka: ooo tak... :)
2 hrs
  -> thanks :)

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Hoher Festigkeitskoeffizient bei mechanischer Spannbelastung


Explanation:
Oder auch "Festigkeitsbeiwert bei mechanischer Spannungsbelastung" - das alles kann beliebig kombiniert werden, alles kann in technischen Daten gefunden werden.

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Auch Danke, Peter

Asker: Danke auch, Peter