KudoZ home » Polish to German » Mechanics / Mech Engineering

linia technologiczna

German translation: Flaschenrecyclinganlage


10:34 Jul 6, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: linia technologiczna
W nowo wybudowanych obiektach Zakładu zamontowane będą:
- jedna linia technologiczna do recyklingu butelek
Michal Chmielewski
Poland
German translation:Flaschenrecyclinganlage
Explanation:
ponieważ mamy tu do czynienia raczej z odwrotnością produkcji (choć w efekcie jednak też powstaje produkt), myślę, że nie trzeba niewolniczo trzymać się oryginału. Jakby zresztą nie patrzeć, MSZ Anlage jest tu najlepszym rozwiązaniem, nawet jeśli w innej formie.


PET-Flaschenrecyclinganlage 11/628. Pfandpflicht für Getränke-. verpackungen 01/42. Pflichtenübertragung nach § 16, Abs.2. KrW-/AbfG 05/286; 07/384 ...
www.esv.info/download/zeitschriften/muellundabfall/2002_jah... -
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Flaschenrecyclinganlage
Andrzej Lejman
4 +2FertigungslinieJoanna Łuczka
4Verfahrenslinie / Produktionslinie
Jerzy Czopik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Fertigungslinie


Explanation:
Lub Produktionslinie

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: eben
1 min
  -> Dzięki :)).

agree  Grażyna Lesińska
1 hr

neutral  Andrzej Mierzejewski: Recycling = Fertigung?
1 hr
  -> Zgadza się, spojrzałam tylko na hasło, patrz moje agree dla Andrzeja

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verfahrenslinie / Produktionslinie


Explanation:
Wenn unbedingt "technologiczna", dann Verfahrenslinie. Produktionslinie ist aber IMHO dasselbe und wesentlich häufiger zu finden

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 96

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Flaschenrecyclinganlage


Explanation:
ponieważ mamy tu do czynienia raczej z odwrotnością produkcji (choć w efekcie jednak też powstaje produkt), myślę, że nie trzeba niewolniczo trzymać się oryginału. Jakby zresztą nie patrzeć, MSZ Anlage jest tu najlepszym rozwiązaniem, nawet jeśli w innej formie.


PET-Flaschenrecyclinganlage 11/628. Pfandpflicht für Getränke-. verpackungen 01/42. Pflichtenübertragung nach § 16, Abs.2. KrW-/AbfG 05/286; 07/384 ...
www.esv.info/download/zeitschriften/muellundabfall/2002_jah... -

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Łuczka: Tak jest
19 mins

agree  Grażyna Lesińska: tu bardziej dokładnie niż Joanna podała!
34 mins

agree  Andrzej Mierzejewski
40 mins

agree  Crannmer: Recyclinglinie für Flaschen. Anlage moze skladac sie z kilku lini. Albo w drugim znaczeniu byc czescia lini.
2 hrs

agree  klick
5 hrs