ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to German » Mechanics / Mech Engineering

podesty ruchome przejezdne - wolnobieżne i przewoźne

German translation: die fahrbaren Hubarbeitsbühnen

09:34 Sep 12, 2007
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motoryzacja
Polish term or phrase: podesty ruchome przejezdne - wolnobieżne i przewoźne
Tłumaczę Zaświadczenie uprawniające do obsługi w kategorii IP - proszę o pomoc w przetłumaczeniu kategorii:
"Podesty ruchome przejezdne: - wolnobieżne i przewoźne" czy Arbeitsbühnen to zbyt ogólne określenie na podesty ruchome przejezdne?
placzek_monika
German translation:die fahrbaren Hubarbeitsbühnen
Explanation:
j.w.
Selected response from:

Fiolka
Grading comment
Dziękuję za pomoc - wybrałam ten termin - chodziło o inaczej mówiąc tzw. potocznie "zwyżki" (nożycowe, teleskopowowe, przegubowe), Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1die fahrbaren HubarbeitsbühnenFiolka
3mobile Hubarbeitsbühnen - selbstfahrend und transportabel
Angela Nowicki


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
die fahrbaren Hubarbeitsbühnen


Explanation:
j.w.

Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję za pomoc - wybrałam ten termin - chodziło o inaczej mówiąc tzw. potocznie "zwyżki" (nożycowe, teleskopowowe, przegubowe), Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Wiatr: także spotkałam się z terminem "fahrbar"
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mobile Hubarbeitsbühnen - selbstfahrend und transportabel


Explanation:
Chyba tak?
Z (odpowiednim) rodzajnikiem proszę tylko w tekście, w wykazach bez rodzajników.

AN


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Hubsteiger
    Reference: http://www.paus.de/index.php?parent=92&idcat=125&idart=440&i...
Angela Nowicki
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Fiolka: Hubarbeitsbühne to podest ruchomy, a mobil to również ruchomy, w normie niemieckiej nt. Hubarbeitsbühnen jest określenie fahrbar
14 mins