KudoZ home » Polish to German » Mechanics / Mech Engineering

bezinwazyjny

German translation: schonend / zerstörungsfrei / ohne Beschädigung des Lacks


08:38 Jun 23, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Polish term or phrase: bezinwazyjny
Całe zdanie brzmi:
Bezinwazyjne usuwanie wgniotów karoseryjnych.

Ot taka techniczna nowomowa i odniesienie do tego, że blacharka to jak praca w OP :)
SATRO
Poland
German translation:schonend / zerstörungsfrei / ohne Beschädigung des Lacks
Explanation:
Jak mi usuwali "wgnioty" (na aucie, nie na g³owie :-), to by³a mowa o "Entfernung von Dellen ohne Beschädigung des Lacks und ohne Schleifarbeiten". Nie widzê lepszej mo¿liwoœci
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziêki, chiba musia³o mnie jakoœ przyæmiæ ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zerstörungsfrei
wieslaw jarmulowicz
3 +1schonend / zerstörungsfrei / ohne Beschädigung des Lacks
Jerzy Czopik


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
schonend / zerstörungsfrei / ohne Beschädigung des Lacks


Explanation:
Jak mi usuwali "wgnioty" (na aucie, nie na g³owie :-), to by³a mowa o "Entfernung von Dellen ohne Beschädigung des Lacks und ohne Schleifarbeiten". Nie widzê lepszej mo¿liwoœci

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 96
Grading comment
Dziêki, chiba musia³o mnie jakoœ przyæmiæ ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
6 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zerstörungsfrei


Explanation:
t³umaczy³em b. wiele tekstów ze spawalnictwa. jedn¹ z prób jakoœci po³¹czenia by³a np. rentgenowska Rtg, nieinwazyjna, nieniszcz¹ce badanie, istnieje wiele rodzajów badañ nie niszcz¹cych próbek.


    Reference: http://www.Rafako.com.pl
wieslaw jarmulowicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8