KudoZ home » Polish to German » Medical: Health Care

Wojewodzki Zespol Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej

German translation: Fachmedizinisches Gesundheitszentrum


08:30 Jul 4, 2007
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Polish term or phrase: Wojewodzki Zespol Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
np. tu: http://www.dobrzynska.wroc.pl/index.htm
bede wdzieczna za pomoc w sformulowaniu tego stwora,al.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
German translation:Fachmedizinisches Gesundheitszentrum
Explanation:
To po prostu zespół poradni specjalistycznych pod jednym dachem.
Można jeszcze próbować wcisnąć w nazwie Woiwodschaft, ale moim zdaniem niepotrzebnie zaciemni to tłumaczenie.

--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2007-07-04 19:17:14 GMT)
--------------------------------------------------

no więc może:

Woiwodschaftszentrum für fachmedizinische Gesundheitsversorgung?

Fachmedizinisches Woiwodschaftsgesundheitszentrum to trochę zaciemnione.
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
dziekuje, o to chodzilo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Fachmedizinisches Gesundheitszentrum
Jarek Kołodziejczyk
3Wojewodschaftsverband der spezialistischen Gesundheitspflege
Alicja Bloemer
3Woiwodschaftsverband des Gesundheitsdienstes / des Gesundheitswesens
Iza Tluchowska


Discussion entries: 4





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Woiwodschaftsverband des Gesundheitsdienstes / des Gesundheitswesens


Explanation:
Myślę, że nasi zachodni sąsiedzi nie mają pojęcia o naszym "dziwnym" nazewnictwie różnych placówek. Należy znaleźć odpowiednik niemiecki i to jest, z tego co wiem np. Ärzteverband des öffentlichen Gesundheitsdienstes / Gesundheitswesens (http://de.wikipedia.org/wiki/Kategorie:Ärzteverband), możesz nazwać to również: Ärzteverband - Woiwodschaftlicher Gesundheitsdienst, podobnie jak na tej stronie http://www.aerzte-oegd-bw.de


    Reference: http://www.aerzte-oegd-bw.de/
    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Kategorie:%C3%84rzteverband
Iza Tluchowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Alicja Bloemer: a co ze specjalistycznym?
1 hr

neutral  Grażyna Lesińska: Ärzteverband ma inna zadania niż Wojew. .....
3 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wojewodschaftsverband der spezialistischen Gesundheitspflege


Explanation:
moze tak ..., propozycja

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Fachmedizinisches Gesundheitszentrum


Explanation:
To po prostu zespół poradni specjalistycznych pod jednym dachem.
Można jeszcze próbować wcisnąć w nazwie Woiwodschaft, ale moim zdaniem niepotrzebnie zaciemni to tłumaczenie.

--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2007-07-04 19:17:14 GMT)
--------------------------------------------------

no więc może:

Woiwodschaftszentrum für fachmedizinische Gesundheitsversorgung?

Fachmedizinisches Woiwodschaftsgesundheitszentrum to trochę zaciemnione.

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziekuje, o to chodzilo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grażyna Lesińska
14 hrs