KudoZ home » Polish to German » Medical

fosfataza zasadowa

German translation: alkalische Phosphatase


18:23 Jan 19, 2004
Polish to German translations [PRO]
Medical
Polish term or phrase: fosfataza zasadowa
W drogach oddechowych znajduje się duża ilość pienistego płynu, w którym można stwierdzić nowotworowo zmienione komórki oraz podwyższoną aktywność fosfatazy zasadowej
Misia
German translation:alkalische Phosphatase
Explanation:
Tyle w ka¿dym razie mówi na ten temat mój s³ownik lekarski. A po polsku te¿ siê stosuje alkaliczna fosfataza :)

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-01-19 18:50:46 GMT)
--------------------------------------------------

W skrócie AP
Du¿e info tutaj:
http://www.netdoktor.de/laborwerte/fakten/leber/ap.htm
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
wielkie dziêki za sprawdzenie, niestety nie mam w domu s³ownika med. a pilnie potrzebujê
Jeszcze raz dziêki za fatygê!!!
Pozdrowionka!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2alkalische Phosphatase
SATRO
4alkalische Serumphosphatase
Anna Bittner


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alkalische Serumphosphatase


Explanation:
Podrêczny s³ownik medyczny

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SATRO: Jak mi wyjaśnisz skąd to "Serum" to przyznam Ci rację, na razie gugiel i MÓJ słownik przyznają te rację mnie :b
13 mins
  -> yes! masz racje, zle przepisalam ze slownika, mea culpa!

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alkalische Phosphatase


Explanation:
Tyle w ka¿dym razie mówi na ten temat mój s³ownik lekarski. A po polsku te¿ siê stosuje alkaliczna fosfataza :)

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-01-19 18:50:46 GMT)
--------------------------------------------------

W skrócie AP
Du¿e info tutaj:
http://www.netdoktor.de/laborwerte/fakten/leber/ap.htm

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009
Grading comment
wielkie dziêki za sprawdzenie, niestety nie mam w domu s³ownika med. a pilnie potrzebujê
Jeszcze raz dziêki za fatygê!!!
Pozdrowionka!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
40 mins
  -> Dzięki piękne...

agree  Ewunia
15 hrs
  -> Dzięx