KudoZ home » Polish to German » Medical (general)

malformacja naczyniowa

German translation: Gefäßfehlbildung, Vaskuläre Malformation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:malformacja naczyniowa
German translation:Gefäßfehlbildung, Vaskuläre Malformation
Entered by: iceblue

12:43 May 18, 2005
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Polish term or phrase: malformacja naczyniowa
Zdanie: nie stwierdza sie malformacji naczyniowej...
Czy to to samo co "Fehlbildung der Gefäße"?
Dzieki za pomoc
iceblue
Austria
Gefäßfehlbildung
Explanation:
Gefäßmissbildung
Pschyrembel:
Fehlbildung
(engl.) malformation; veraltet Missbildung;
Definition
Entwicklungsfehler einzelner bzw. mehrerer Organe od. Körperabschnitte, der auf eine Störung der intrauterinen Entw. bzw. der Keimzellen zurückzuführen ist.
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2GefäßfehlbildungIwona Domanska
4Vaskuläre Malformationrjz


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gefäßfehlbildung


Explanation:
Gefäßmissbildung
Pschyrembel:
Fehlbildung
(engl.) malformation; veraltet Missbildung;
Definition
Entwicklungsfehler einzelner bzw. mehrerer Organe od. Körperabschnitte, der auf eine Störung der intrauterinen Entw. bzw. der Keimzellen zurückzuführen ist.

Iwona Domanska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
1 min
  -> Dzięki :)

agree  Angela Nowicki
26 mins

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vaskuläre Malformation


Explanation:
je¿eli ma byæ bardziej czytelne i precyzjyne dla lekarzy.
,-)
Poza tym jest ten termin adekwatny i bli¿szy polskiemu pierwowzorowi
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 38 mins (2005-05-18 14:21:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Komentarz historyczny:
A_Lex: pytanie jest PL->DE, a nie PL->LAT 26 mins
> Podawanie terminów med. po ³ac. jest znacznie pewniejszym rozwi±zaniem; Przecie¿ Asker mo¿e wtedy sobie sam zweryfikowaæ odpowied¼. Tu wskazywa³em na okoliczno¶æ, ¿e polski termin, te¿ nie jest polski, tylko nieco spolszczony.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A_Lex: dlaczego ukryłe¶ poprzedni± odpowiedĽ? wystarczyło j± zmienić. ukrywanie odpowiedzi, do której kto¶ dał komentarz jest hmm.. niegrzeczne..?
30 mins
  -> a jaka jest inna mozliwo¶ć usunięcia odpowiedzi?