KudoZ home » Polish to German » Other

Nienumeryczny, przechodni konkurs translatorski DE->PL pytanie 7

German translation: a co mi tam


20:26 May 15, 2005
Polish to German translations [PRO]
Other / KONKURS
Polish term or phrase: Nienumeryczny, przechodni konkurs translatorski DE->PL pytanie 7
Na samiuśkim początalu zaznaczam: The content of this question may be perceived as offensive by others (znaczy się obsceniczne)!!

Nie mogłem tego zrobić zadając pytanie, bo pewnie część uczestników by to przegapiła...

Wierszyk z serii KLOSPRÜCHE :)

Ich bin der Toilettengeist, der jeden, der zu lange scheißt, von unten in die Eier beißt.

A RegelZ sind tu: http://www.proz.com/topic/31502
SATRO
Poland
German translation:a co mi tam
Explanation:
Jestem duszek-kiblonurek
ZejdŸ, bracie, z tej deski,
bo zêby mam jak pinezki.

to wersja dla staruszek, dzieci i matek z dzieæmi

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2005-05-15 21:23:04 GMT)
--------------------------------------------------

Jestem zmorek z dna kibelka
Skoñcz to sranie, mój panie,
bo siê kastratem ostaniesz.

wersja nieco dobitna, ale jeszcze wci¹¿ nie ca³kiem

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 26 mins (2005-05-15 21:53:01 GMT)
--------------------------------------------------

Jestem duszek, co ¿yje w klozecie,
Skup siê waœæ i do roboty,
bo odgryzê ci klejnoty

albo:

skup siê i wracaj do translatorki*,
bo zjem twoje pomidorki

*translatorka - a) zawód skupiaj¹cego siê lub b) zawód ¿ony skupiaj¹cego siê
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
O³ki do³ki!! LECI O£CENA!! - Dziœ nasze ¿yry siê tu zebra³o i bardzo d³ugo obradowa³o (ale nie ...)!!

Nagrodê w postaci cukierasów otrzymuje dziœ (samaœ siê w ten kibel wpakowa³a, to teraz wymyœlaj niemiecki tekœcik!!): *eva"!!

Za: pomidorki (w szczególnoœci), a za wersjê o klejnotach w szczególnoœci!!!

Miejsce namber tó (to jakiœ spsek warzywno familijny): A_Lex

Za: orzeszka (o, ¿esz ku(...))...

Miejsce namber free (egzegwo):
Cynkol - za: prucie w majtach :):):)
Tygrysek - za: duszka okruszka i cytat z WIESZCZA ;)
AAleksandra :) - za: utrafienie w sedno sprawy :)
Yoanna - za: zwyk³e, acz kiêkne w kontekœcie poezji stawianie klocka :)

ORGANIZATOR PYTANIA OŒWIADCZA, ¯E KOLEJNOŒÆ EGZEGWÓW Z MIEJSCA FREE NIE JEST DZIE£EM PRZYPADKU, ALE NIE ZAMIERZA JEJ WYJAŒNIAÆ. I wcale nie jest tak, ¿e pierwsze miejsce free MUSI byæ najlepsze, a ostatnie najgorsze, wiêc proszê se nic nie dopowiadaæ!!

* der Rechtsweg ist ausgeschlossen!!

Zara bedzie abdejt!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3!!!
cynkol
4 +3siódme
Agnieszka Hayward
3 +4nr 7
A_Lex
4 +2krotko i tresciwie...?
Yoanna
1 +3a co mi tam
*eva*
2 +1Wersja feministyczna :)Aleksandra Kwasnik


Discussion entries: 7





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
a co mi tam


Explanation:
Jestem duszek-kiblonurek
ZejdŸ, bracie, z tej deski,
bo zêby mam jak pinezki.

to wersja dla staruszek, dzieci i matek z dzieæmi

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2005-05-15 21:23:04 GMT)
--------------------------------------------------

Jestem zmorek z dna kibelka
Skoñcz to sranie, mój panie,
bo siê kastratem ostaniesz.

wersja nieco dobitna, ale jeszcze wci¹¿ nie ca³kiem

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 26 mins (2005-05-15 21:53:01 GMT)
--------------------------------------------------

Jestem duszek, co ¿yje w klozecie,
Skup siê waœæ i do roboty,
bo odgryzê ci klejnoty

albo:

skup siê i wracaj do translatorki*,
bo zjem twoje pomidorki

*translatorka - a) zawód skupiaj¹cego siê lub b) zawód ¿ony skupiaj¹cego siê

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
O³ki do³ki!! LECI O£CENA!! - Dziœ nasze ¿yry siê tu zebra³o i bardzo d³ugo obradowa³o (ale nie ...)!!

Nagrodê w postaci cukierasów otrzymuje dziœ (samaœ siê w ten kibel wpakowa³a, to teraz wymyœlaj niemiecki tekœcik!!): *eva"!!

Za: pomidorki (w szczególnoœci), a za wersjê o klejnotach w szczególnoœci!!!

Miejsce namber tó (to jakiœ spsek warzywno familijny): A_Lex

Za: orzeszka (o, ¿esz ku(...))...

Miejsce namber free (egzegwo):
Cynkol - za: prucie w majtach :):):)
Tygrysek - za: duszka okruszka i cytat z WIESZCZA ;)
AAleksandra :) - za: utrafienie w sedno sprawy :)
Yoanna - za: zwyk³e, acz kiêkne w kontekœcie poezji stawianie klocka :)

ORGANIZATOR PYTANIA OŒWIADCZA, ¯E KOLEJNOŒÆ EGZEGWÓW Z MIEJSCA FREE NIE JEST DZIE£EM PRZYPADKU, ALE NIE ZAMIERZA JEJ WYJAŒNIAÆ. I wcale nie jest tak, ¿e pierwsze miejsce free MUSI byæ najlepsze, a ostatnie najgorsze, wiêc proszê se nic nie dopowiadaæ!!

* der Rechtsweg ist ausgeschlossen!!

Zara bedzie abdejt!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: urocze// a druga wersyja - yeah!// klejnoty..... hi hi hi
1 min
  -> no im się tak wydaje... że klejnoty, phi

agree  A_Lex: pomidorki s± ekstra! :-)
59 mins
  -> no wiem :>

agree  Aleksandra Kwasnik: klejnoty, hi, hi, cha, cha // Gdziezbym smiala :) Hi, hi
23 hrs
  -> rozumiem, że to śmiech szyderczy, ha!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
krotko i tresciwie...?


Explanation:
Tego co za dlugo klocka stawia
Duch kiblowy jaj pozbawia

:)


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 45 mins (2005-05-16 04:11:19 GMT)
--------------------------------------------------

mialo byc: duszek kibelkowy zeby sie ilosc sylab zgadzala - sorki! :)

Yoanna
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: hi, hi
6 hrs
  -> :)

agree  Agnieszka Hayward: Slicznota! Mozna tez "duch kiblowy JAJECZEK pozbawia" :o)
14 hrs
  -> dzieki :D

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
!!!


Explanation:
Na wezwanie A_Lex dodajê mêski g³os w sprawie ;))

Jestem Skarbnik toalety,
z natury wolê kobiety...
wiêc gdy facet pruje w majtach,
zaraz szczypiê go po jajkach!


cynkol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex: no i brawo, proszę Pana! :-)
1 hr
  -> dzieki, panno Olu! :-)

agree  Agnieszka Hayward: piekne.... no i ideologicznie sluszne ;o)
7 hrs
  -> dzięki! ...dla każdego Skarbnika ideologiczna słuszność to podstawa! ;-))

agree  Aleksandra Kwasnik: Cudo :)
8 hrs
  -> dzieki! :)

14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Wersja feministyczna :)


Explanation:
Z głębin kibla zmora jestem wredna
Kto na łeb mi kupa tego gryzę w sedna.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs 48 mins (2005-05-16 17:14:10 GMT)
--------------------------------------------------

Wersja wrednej feministki - This answer may be perceived as offensive by others !! :)

Z kibla glebin ducho-zmora niucha wredna
Kto na leb jej kupa tego chapie w jazni sedna.

Aleksandra Kwasnik
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: czy moge lekko zmodyfikowac wersje 2 i pacnac ja sobie na tylny zderzak auta? Fajowe!// modyfikacja bylaby komunikacyjno-samochodowa :o)// poszlo mailem
8 hrs
  -> Jasne, ze mozesz sobie ja pacnac, ale powiedz, jakie modyfikacje, bo obecna wersja mnie tez mnie jeszcze nie zadawala... :) // no poooowiedz, powiedz

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
siódme


Explanation:
Wersja grzeczna

Jestem z kibelka g³êbin duszek.
I choæ nie chcê, to bardzo muszê
ka¿dego, kto na desce siedzi wieki ca³e,
od do³u w jajka capn¹æ - du¿e, czy ma³e -
by mu siê defekacji d³ugich odechcia³o.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2005-05-15 21:02:36 GMT)
--------------------------------------------------

Wersja przedszkolanki:

W kibelku, drogie dzieci, mieszka duszek ma³y,
który pilnuje, byœcie za d³ugo nie kupka³y.
Kto chojrak i godzinami pofurkiwa³ bêdzie,
temu duszek tak zrobi, ¿e ¿ony to on nie zdobêdzie.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-05-15 21:07:09 GMT)
--------------------------------------------------

Zalecenia duszka:

Jam kibelkowy duszek-okruszek.
Kup se stoper i skup siê na tempie,
bo zostawiê ci tylko puszek.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 27 mins (2005-05-15 21:53:08 GMT)
--------------------------------------------------

Cierpienia duszka w nieregularnym rytmie aabab:

Kanalizacji odp³yw to domostwo moje.
Jestem porz¹dnicki - dwojê siê i trojê.

Ale co¿ z tego! Jestem za³atwiony!

K¹sam tych, co bezczeszcz¹ me podwoje,

zjad³em swe zêby, na protezê brak mamony.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 29 mins (2005-05-15 21:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

Wersja \"d³ugo i prawie na temat\":

Duszek w rurze mieszka,
ostre ma zêby ten nasz kole¿ka.
Nie przeci¹gaj wiêc struny, kolego
i kupaj tylko tyle, ile musisz.
Jak siê oka¿esz lebieg¹,
duszka do jajcorwania zmusisz.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 28 mins (2005-05-16 20:54:48 GMT)
--------------------------------------------------

Wersyja dramatyczna
posi³kuj¹ca siê pomys³em imæ Askera (za jego ochoczym przyzwoleniem):

Od czasu jakiegoœ rycyny ukochanej ju¿ nie pijê.
Jakem se by³ dogadza³, to KiblorGhost® k¹sa³ miê w \"szyjê\".


Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: bajeczne :) jajcorwanie to jest to! znam paru kandydatów na ten zabieg ;P
2 mins
  -> < rotfl >

agree  Yoanna: godzinami pofurkiwal!!! musze to mezowi pokazac :D
7 hrs
  -> furk.... furk.... groza.... nie dziwota, ze ten duszek panuff bedzie konsau :o)

agree  Aleksandra Kwasnik: "puszek" jest swietny, hi, hi
13 hrs
  -> dzieki

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
nr 7


Explanation:
wersja na poczekaniu:

duszkiem jestem toaletnym, co w kibelku na dnie mieszka
nie okupuj mnie za d³ugo, bo uk±szê ciê w... orzeszka!

:-)))

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 26 mins (2005-05-15 21:52:32 GMT)
--------------------------------------------------

wersja numer dwa:

gdy ro¶nie ci¶nienie i biegniesz na tron,
pamiêtaj, ¿e na dnie gdzie¶ czai siê ON
duszek malutki, co k±sa ka¿dego,
co siê za d³ugo wypró¿nia na niego
po takiej wizycie, mój drogi panie,
¶piew cienkim g³osem ci pozostanie...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 16 hrs 23 mins (2005-05-17 12:49:54 GMT)
--------------------------------------------------

wersja subtelna, z sensem w domy¶le:

jam jest muszli Wielki Stra¿nik
wredna i z³o¶liwa postaæ
przerzuæ lepiej siê na nocnik
gdy mê¿czyzn± chcesz pozostaæ

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: BRAWO!!// dla mnie "okupowanie" i "orzeszek" sa bomba!
0 min
  -> "bombowe okupowanie" = ewakuacja rodziny ;-p

agree  Aleksandra Kwasnik: Super, zwlaszcza "okupuj" :))
14 mins
  -> dzięki :-D

agree  Yoanna: orzeszek boski, taki kobiecy i subtelny - brawo
7 hrs
  -> orzeszek kobiecy, a mimo to jakże męski ;-) dzięki!

agree  cynkol: hehe, dobre!
10 hrs
  -> ano dobre :-) dzięki! a może spróbujesz swoich sił? przyda nam się męski głos ;-)