KudoZ home » Polish to German » Other

fizyczne, przeliczeniowe

German translation: tatsächlich, zur Verrechnung


11:06 May 24, 2005
Polish to German translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: fizyczne, przeliczeniowe
Powierzchnia ha fizyczne- XX
w tym użytki rolne-xx
Powierzchnia ha przeliczeniowe -XX
zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolego
przepraszam za wpisanie dwóch słów, ale tak mnie boli głowa, że nie jestem w stanie myśleć, dlatego proszę o pomoc
Lena7
German translation:tatsächlich, zur Verrechnung
Explanation:
Fläche in Hektar tatsächlich
Fläche in Verrechnungshektar

Sächsische Landesanstalt für Landwirtschaft
... Nutzfläche betrifft nur Betriebe mit einer Fläche von über 1 ha und einer
landwirtschaftlichen Nutzfläche, die 1 Verrechnungshektar überschreitet (der ...
www.smul.sachsen.de/de/wu/Landwirtschaft/ lfl/Fachinformationen/Betriebswirtschaft/1852.htm
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziêkujê
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Nutzfläche/Verrechnungshektarrjz
3tatsächlich, zur Verrechnung
Jerzy Czopik


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tatsächlich, zur Verrechnung


Explanation:
Fläche in Hektar tatsächlich
Fläche in Verrechnungshektar

Sächsische Landesanstalt für Landwirtschaft
... Nutzfläche betrifft nur Betriebe mit einer Fläche von über 1 ha und einer
landwirtschaftlichen Nutzfläche, die 1 Verrechnungshektar überschreitet (der ...
www.smul.sachsen.de/de/wu/Landwirtschaft/ lfl/Fachinformationen/Betriebswirtschaft/1852.htm

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 278
Grading comment
dziêkujê

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Nutzfläche/Verrechnungshektar


Explanation:
.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 118




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): rjz