KudoZ home » Polish to German » Other

karbownica

German translation: Haarcrimper


12:46 Mar 5, 2007
Polish to German translations [PRO]
Other / katalog usług i firm
Polish term or phrase: karbownica
Jest to w dziale AGD (drobne), po angielsku "hair crimping iron". To samo co lokówka?
maczek
German translation:Haarcrimper
Explanation:
Zdecydowanie nie to samo ;-)
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję, miałem dylemat, komu dać punkty, kto pierwszy, ten lepszy:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1HaarcrimperJoanna Łuczka
3Welleneisen
Danuta Michelsen


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Haarcrimper


Explanation:
Zdecydowanie nie to samo ;-)

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71
Grading comment
Dziękuję, miałem dylemat, komu dać punkty, kto pierwszy, ten lepszy:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GretaHH
1 hr
  -> thx

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Welleneisen


Explanation:
lokowka i karbownica to zdecydowanie 2 rozne rzeczy :)

Danuta Michelsen
Native speaker of: Polish