KudoZ home » Polish to German » Other

wydział zarządzania i administracji

German translation: Fakultät für Verwaltungsmanagement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wydział zarządzania i administracji
German translation:Fakultät für Verwaltungsmanagement
Entered by: Fiolka

07:01 Feb 14, 2008
Polish to German translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: wydział zarządzania i administracji
Przyznam się, że mam z tym problem
Management und Verwaltung
jakoś mi to podejrzanie brzmi.
Fiolka
Fakultät/Institut für Verwaltungsmanagement
Explanation:
Nie wiem o jaki uniwersytet chodzi a trzeba by było przeanalizować jego strukturę. Moim zdaniem chodzi tu o "Fakultät" lub "Institut" a nie "Abteilung".
Selected response from:

Magdalena Sorgenfrey
Grading comment
Dziękuję wszystkim bardzo za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Fakultät/Institut für Verwaltungsmanagement
Magdalena Sorgenfrey
3Abt. für Verwaltungsmanagementiceblue


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Abt. für Verwaltungsmanagement


Explanation:
propo

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fakultät/Institut für Verwaltungsmanagement


Explanation:
Nie wiem o jaki uniwersytet chodzi a trzeba by było przeanalizować jego strukturę. Moim zdaniem chodzi tu o "Fakultät" lub "Institut" a nie "Abteilung".

Magdalena Sorgenfrey
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję wszystkim bardzo za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Kissik: Dlaczego uniwersytet??
21 hrs
  -> Pewnie, że nie musi to być uniwersytet. Dziekuję za uwagę.