ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to German » Other

oczko wodne

German translation: Wasserauge

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:oczko wodne
German translation:Wasserauge
Entered by: Zbigniew Zawada

09:41 Apr 30, 2003
Polish to German translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: oczko wodne
w okolicy budynku znajduje sie wiele oczek wodnych
Agnieszka Socha
Wasserauge
Explanation:
Teich to jednak nie to samo. Staw jest raczej czym¶ wiêkszym ni¿ oczko i je¶li siê nie mylê - zbiornikiem naturalnym lub zrobionym jak naturalne. A oczka wodne widzia³em np. wy³o¿one ceramik±. I jest to co¶ ma³ego. W³a¶nie takie oczko. W guglach jest tego sporo.
Selected response from:

Zbigniew Zawada
Grading comment
trochê za póŸno ale dziêki bardzo :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Gartenteich
Anna Bittner
5 +1Wasserauge
Zbigniew Zawada


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Gartenteich


Explanation:
:)

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: Nie sposób się nie zgodzić:
7 mins
  -> dziekuje:)

agree  Alina Brockelt: Moze jescze alternatywnie: Biotop?
22 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Wasserauge


Explanation:
Teich to jednak nie to samo. Staw jest raczej czym¶ wiêkszym ni¿ oczko i je¶li siê nie mylê - zbiornikiem naturalnym lub zrobionym jak naturalne. A oczka wodne widzia³em np. wy³o¿one ceramik±. I jest to co¶ ma³ego. W³a¶nie takie oczko. W guglach jest tego sporo.


    Reference: http://www.senckenberg.uni-frankfurt.de/Presse/pr003.htm
Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 123
Grading comment
trochê za póŸno ale dziêki bardzo :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: I mnie to tez bardziej przekonuje od sadzawki w ogrodku
17 mins