KudoZ home » Polish to German » Other

numer albumu

German translation: Matrikelnummer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:nr albumu (w uczelni)
German translation:Matrikelnummer
Entered by: xxxBasia Witek

11:32 Jul 9, 2003
Polish to German translations [PRO]
Polish term or phrase: numer albumu
Numer albumu w legitymacji studenckiej.
Chodzi więc o numer w rejestrze studentów uczelni, więc może "Registernummer"....?
xxxBasia Witek
Matrikelnummer
Explanation:
myœlê, ¿e nr albumu mo¿na porównaæ z niemieckim Matrikelnummer

http://studienberatung.phil-fak.uni-duesseldorf.de/glossar.p...
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Tak, istotnie.
Nach Wahrig: Matrikel - "Verzeichnis (an Universitäten) der aufgenommenen Studenten".
Vielen Dank für den Hinweis
BW
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Matrikelnummer
Anna Bittner
4Registrierungsnummer
Krzeminska
4Registriernummer
Alina Brockelt


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Registriernummer


Explanation:
s. Link


    Reference: http://www.amg.gda.pl/uczelnia/dziekanat_lek_studenci/AMG/Dz...
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 754

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Matrikelnummer


Explanation:
myœlê, ¿e nr albumu mo¿na porównaæ z niemieckim Matrikelnummer

http://studienberatung.phil-fak.uni-duesseldorf.de/glossar.p...

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1101
Grading comment
Tak, istotnie.
Nach Wahrig: Matrikel - "Verzeichnis (an Universitäten) der aufgenommenen Studenten".
Vielen Dank für den Hinweis
BW

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia: uwaga na marginesie :Austriak powie ' Personenstandregister'
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Registrierungsnummer


Explanation:
Np. nr pozycji wpisu do ksiegi wieczystej

Krzeminska
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Alina Brockelt: Ale tu chodzi o legitymacje studencka!
11 mins