KudoZ home » Polish to German » Other

slaba wydajnosc rolnictwa

German translation: niedrige Produktivität der Landwirschaft


12:09 Nov 11, 2003
Polish to German translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: slaba wydajnosc rolnictwa
Duzym problemem jest slaba wydajnosc rolnictwa ktore wytwarza 3 % dochodu narodowego

z gory dziekuje
Andrea Hahn
Germany
German translation:niedrige Produktivität der Landwirschaft
Explanation:
HTH
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Vielen Dank für Ihre Hilfe
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3niedrige Produktivität der Landwirschaft
SATRO
4niedrige Leistungsfähigkeit der Landwirtschaft
dudzik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
niedrige Produktivität der Landwirschaft


Explanation:
HTH

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009
Grading comment
Vielen Dank für Ihre Hilfe

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: ale nie w Wielkopolsce :-)
1 min
  -> Oj nie, zapraszam do Poznania na rogale świętomarcińskie (PYCHA), a dziś - w św. Marcina schodzą - tego takie ilości co pączków w tłusty czwartek (w całym kraju łącznie)!!!

agree  Anna Bittner
9 mins
  -> Siekuje (tak brzmi dziękuję, jak się ma usta pełne rogala świętomarcińskiego) :)

agree  Ewunia
1 day4 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niedrige Leistungsfähigkeit der Landwirtschaft


Explanation:
niedrige Leistungsfähigkeit der Landwirtschaft

dudzik
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 25