ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to German » Other

aneks kuchenny

German translation: Kochnische

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:aneks kuchenny
German translation:Kochnische
Entered by: james18

10:56 Sep 6, 2004
Polish to German translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: aneks kuchenny
pokój z aneksem kuchennym
james18
Poland
Kochnische
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2004-09-06 11:40:30 GMT)
--------------------------------------------------

Wnêka i aneks to raczej to samo. Przyk³adowo w kawalerce nie ma kuchni, tylko w pokoju jest w³aœnie wnêka kuchenna.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziêki, tyle potwierdzeñ, wiêc 4 punkty i wielkie dziêki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Kochnische
Jerzy Czopik
4KüchenzeileZbigniew Balawender


Discussion entries: 1





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Küchenzeile


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.hotelewpolsce.com.pl/patron.htm
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: to się IMO odnosi do mebli kuchennych, a nie do tego "aneksu"
3 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Kochnische


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2004-09-06 11:40:30 GMT)
--------------------------------------------------

Wnêka i aneks to raczej to samo. Przyk³adowo w kawalerce nie ma kuchni, tylko w pokoju jest w³aœnie wnêka kuchenna.


    Reference: http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&ie=UTF-...
Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 278
Grading comment
dziêki, tyle potwierdzeñ, wiêc 4 punkty i wielkie dziêki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki
19 mins

agree  A_Lex: tak, aneks to może też być osobne, ciasne pomieszczenie, koniecznie 'ślepe' i ponure... ech, miało się taki miły aneks ;))//o tak, taki ślepy aneks kuchenny to piękny element architektoniczny :-D
1 hr

agree  lim0nka: aneks - dodatkowy element architektoniczny uzupełniający większą całość [SJP]
2 hrs

agree  Kathy O: Kochnische - cos takiego mialam w latach 70
5 hrs

agree  Anna Bittner
9 hrs