KudoZ home » Polish to German » Other

rozliczyć się z czegoś

German translation: abrechnen


15:53 Dec 7, 2004
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Other
Polish term or phrase: rozliczyć się z czegoś
Po zakończeniu testu dział produkcji ma obowiązek ***rozliczyć się*** z pobranych pustych opakowań, a *rozliczenie* takie ująć w stosownym raporcie.

TIA
Agnieszka Hayward
Poland
German translation:abrechnen
Explanation:
Po prostu :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-12-07 15:59:45 GMT)
--------------------------------------------------

Nach Testabschluss hat die Produktionsabteilung eine Leergutabrechnung zurchzuführen, und diese in einem Bericht zu berücksichtigen.

Propozycja z ProZnania :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dzieki... btw: Rechenschaft ablegen to jednakowoz calkiem chyba inna bajka...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2abrechnen
SATRO
4Rechenschaft ablegenRadson


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozliczyæ siê z czegoœ
abrechnen


Explanation:
Po prostu :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-12-07 15:59:45 GMT)
--------------------------------------------------

Nach Testabschluss hat die Produktionsabteilung eine Leergutabrechnung zurchzuführen, und diese in einem Bericht zu berücksichtigen.

Propozycja z ProZnania :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 94
Grading comment
dzieki... btw: Rechenschaft ablegen to jednakowoz calkiem chyba inna bajka...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: sehr schön
14 mins
  -> Danke, danke :) Dawno Cię tu nie było, miło Cię widzieć :)

agree  Jerzy Czopik: Durchzuführen meinten Sie bestimmt in Pyrlandia, nö?
18 mins
  -> Yesssss Meister Hochdeutsch :)

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozliczyæ siê z czegoœ
Rechenschaft ablegen


Explanation:
über entnommene leere Verpackungen... cum bajszpil.



    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=rechenschaft+ablegen&met...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 69