KudoZ home » Polish to German » Paper / Paper Manufacturing

dystrybutor papieru (przedsiębiorstwo)

German translation: Papiervertrieb (Unternehmen für)


14:36 Apr 29, 2008
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Paper / Paper Manufacturing
Polish term or phrase: dystrybutor papieru (przedsiębiorstwo)
Papierhändler?
sabetka
German translation:Papiervertrieb (Unternehmen für)
Explanation:
wohl eher das - es geht doch nicht nur um Händler

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-29 14:45:46 GMT)
--------------------------------------------------

Papiervertriebsunternehmen, Papiervertriebs GmbH

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-29 18:32:45 GMT)
--------------------------------------------------

A czym zajmuje się dystrybutor, czego nie robi dealer? Chyba dzielimy włos na czworo i Asia ma rację
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Papiervertrieb (Unternehmen für)
Jerzy Czopik
3PapierhändlerJoanna Łuczka


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Papierhändler


Explanation:
Moim zdaniem to właśnie Händler jest odpowiednikiem dystrybutora. Papierhändler nie przetłumaczysz przecież chyba jako "handlarz papieru". W PL handlarz ma wydźwięk nieco pejoratywny, nie pasuje do poważnej firmy, w DE tak nie jest.

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Papiervertrieb (Unternehmen für)


Explanation:
wohl eher das - es geht doch nicht nur um Händler

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-04-29 14:45:46 GMT)
--------------------------------------------------

Papiervertriebsunternehmen, Papiervertriebs GmbH

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-29 18:32:45 GMT)
--------------------------------------------------

A czym zajmuje się dystrybutor, czego nie robi dealer? Chyba dzielimy włos na czworo i Asia ma rację


Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Patrycja Willam
21 mins

agree  Peter Kissik
38 mins

agree  quaderno
17 hrs