KudoZ home » Polish to German » Poetry & Literature

Polska Akademia Umiejętności

German translation: Polnische Akademie der Fertigkeiten


20:24 Mar 28, 2004
Polish to German translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Polish term or phrase: Polska Akademia Umiejętności
Polska Akademia Umiejętności( z siedzibą w Krakowie)
xxxLorrii
German translation:Polnische Akademie der Fertigkeiten
Explanation:
Co prawda linki z Polski, ale wydaje siê to byæ twór tak czysto polski, ¿e nie widzê odpowiednika w krajach niemieckojêzycznych
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dzieki. Byles szybszy.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Polnische Akademie der Fertigkeiten
Jerzy Czopik
4Polnische Akademie der Fertigkeiten
SATRO


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Polska Akademia Umiejêtnoœci
Polnische Akademie der Fertigkeiten


Explanation:
Co prawda linki z Polski, ale wydaje siê to byæ twór tak czysto polski, ¿e nie widzê odpowiednika w krajach niemieckojêzycznych


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Aka...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 45
Grading comment
Dzieki. Byles szybszy.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
52 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Polska Akademia Umiejêtnoœci
Polnische Akademie der Fertigkeiten


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-03-28 20:30:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ten pierwszy link to ze strony rz¹dowej: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych


    Reference: http://www.paiz.gov.pl/oldpai/b_cultur_de/no24_2003.htm
    Reference: http://www.pkzconres.pl/niem/refer.html
SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11