KudoZ home » Polish to German » Poetry & Literature

klasy bytów

German translation: die Daseinsformen / die Gattungen / die Lebewesen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:klasy bytów
German translation:die Daseinsformen / die Gattungen / die Lebewesen
Entered by: xxxLorrii

20:52 Mar 28, 2004
Polish to German translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Polish term or phrase: klasy bytów
termin filozoficzny,
"W całym spójnym systemie pojjęć każda, nawet najmniesza klasa bytów, miała być obdarzona przez Boga własną naturą, która pozwalała odróżnić ją od innych tego samego rodzaju."
xxxLorrii
die Daseinsformen / die Gattungen / die Lebewesen
Explanation:
die Daseinsform - okreœlenie raczej filozoficzne, die Gattung - typowe dla nauk biologicznych, die Lebewesen - okreœlenie ogólne, oznaczaj¹ce wszelkie formy ¿ycia
Selected response from:

bejbe
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4die Daseinsformen / die Gattungen / die Lebewesenbejbe
4Lebensformhenryk


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klasy bytów
Lebensform


Explanation:
"auch die kleinste Lebensform...", das ist gemeint, ob es in diesen TExt passt, schwer zu sagen

henryk
The asker has declined this answer

11 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klasy bytów
die Daseinsformen / die Gattungen / die Lebewesen


Explanation:
die Daseinsform - okreœlenie raczej filozoficzne, die Gattung - typowe dla nauk biologicznych, die Lebewesen - okreœlenie ogólne, oznaczaj¹ce wszelkie formy ¿ycia


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Systematik_(Biologie)
bejbe
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzieki