KudoZ home » Polish to German » Printing & Publishing

wyjście do pliku TIFF-B

German translation: Ausgabe als TIFF-B-Datei


09:19 Apr 29, 2008
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
Polish term or phrase: wyjście do pliku TIFF-B
Impozycja odbywa się w systemach Agfa ApogeeX AGFA oraz PuzzleFlow firmy ACCHSH, a rendering (odpowiednik RIP) z rozwiązaniach Adobe, obsługujących PostScript oraz PDF, a także rozwiązania rendererów Eagle oraz Harlequin. Każdy z systemów wyposażono w funkcje zalewkowania (trapping) oraz wyjścia do pliku TIFF-B
sabetka
German translation:Ausgabe als TIFF-B-Datei
Explanation:
Ausgabe der Daten als PDF oder Tiff B bzw. 1BIT TIFF oder auch Tiff G4 genannt
http://de.wikipedia.org/wiki/Computer_to_Plate
Selected response from:

Tomasz Sieniuć
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ausgabe als TIFF-B-Datei
Tomasz Sieniuć
3Export in TIFF - Bagajan


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Export in TIFF - B


Explanation:
j.w.


agajan

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ausgabe als TIFF-B-Datei


Explanation:
Ausgabe der Daten als PDF oder Tiff B bzw. 1BIT TIFF oder auch Tiff G4 genannt
http://de.wikipedia.org/wiki/Computer_to_Plate

Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  André Lindemann
9 hrs