KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

czujnik poziomu paliwa

German translation: Kraftstoff-Vorratsgeber


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:czujnik poziomu paliwa
German translation:Kraftstoff-Vorratsgeber
Entered by: Jerzy Czopik

21:55 May 8, 2002
Polish to German translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: czujnik poziomu paliwa
"Kupię czujnik poziomu paliwa do... za rozsądną cenę."

Przecieka mi to diabelstwo i śmierdzi paliwem w całym aucie. Serwis chce tyle,że głowa boli. Spróbuję sprowadzic z Niemiec, może będzie taniej. :-)) M.M.
maciejm
Poland
Kraftstoff-Vorratsgeber
Explanation:
ew. Kraftstoffniveaugeber

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:09:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Tu jeszcze coœ o innych wskaŸnikach z napomkniêciem czujnika:
http://www.vdokienzle.de/pkw/31110.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:10:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Aha, jak chcesz kupiæ, to podaj typ auta :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:13:03 (GMT)
--------------------------------------------------

W uproszczeniu w schemacie \"Geber Kraftstoff\", patrz tu:
http://www.blue-lcd.de/bluelcd/LCD und BC/cc_astra.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:22:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Na fali wypowiedzi Uwego: a mo¿e to nie chodzi rzeczywiœcie o czujnik poziomu paliwa, a o czujnik przep³ywu paliwa, tzw. przep³ywomierz: Durchflußmesser, patrz np.:
http://www.vka.rwth-aachen.de/sfb_224/Kapitel/kap4_1.htm

Co prawda tu o wysokoprê¿nych, ale beznyniaki z wtryskiem te¿ to maj¹
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziêki za szybk¹ odpowiedŸ.Pozdrawiam. Maciek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Kraftstoff-Verbrauchsanzeigegerät
Johanna Timm, PhD
3 +1Kraftstoff-Vorratsgeber
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Kraftstoff-Vorratsgeber


Explanation:
ew. Kraftstoffniveaugeber

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:09:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Tu jeszcze coœ o innych wskaŸnikach z napomkniêciem czujnika:
http://www.vdokienzle.de/pkw/31110.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:10:45 (GMT)
--------------------------------------------------

Aha, jak chcesz kupiæ, to podaj typ auta :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:13:03 (GMT)
--------------------------------------------------

W uproszczeniu w schemacie \"Geber Kraftstoff\", patrz tu:
http://www.blue-lcd.de/bluelcd/LCD und BC/cc_astra.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-08 22:22:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Na fali wypowiedzi Uwego: a mo¿e to nie chodzi rzeczywiœcie o czujnik poziomu paliwa, a o czujnik przep³ywu paliwa, tzw. przep³ywomierz: Durchflußmesser, patrz np.:
http://www.vka.rwth-aachen.de/sfb_224/Kapitel/kap4_1.htm

Co prawda tu o wysokoprê¿nych, ale beznyniaki z wtryskiem te¿ to maj¹


    Reference: http://www.vdokienzle.de/indus/515.htm
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623
Grading comment
Dziêki za szybk¹ odpowiedŸ.Pozdrawiam. Maciek.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Tak, ale obawiam się, że koledze nie chodzi o czujnik, bo to element elektroniczny, a jemu przecieka. Pływak daje sygnał mechaniczny przetwarzany przez czujnik, który z paliwem się nie styka.
5 mins
  -> Ja się zgadzam, to byłby "Schwimmer", ale jakby ten przeciekał, to by utonął, ale ponieważ jest w zbiorniku, to i tak by nie śmierdziało :-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kraftstoff-Verbrauchsanzeigegerät


Explanation:
English: fuel consumption indicator
Habe lange nichts aus dem Polnischen übersetzt, dafür aber gerade 60,000 Worte deu-engl über dasselbe Thema geschrieben.
Vielleicht hilft's.

Johanna Timm, PhD
Canada
Native speaker of: Native in GermanGerman