KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

rura osłonowa

German translation: Schutzrohr


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rura osłonowa
German translation:Schutzrohr
Entered by: Dariusz Kozłowski

09:37 May 15, 2002
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering / <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">przeciski i przewierty bezrozkopowe
Polish term or phrase: rura osłonowa
pozycja spisu robót
Dariusz Kozłowski
Poland
Schutzrohr
Explanation:
Z tak¹ nazw¹ spotka³em siê najczêœciej (152 trafienia).
Inna nazwa "Mantelrohr"
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziêki J. CZ. ! :-)

Pozdrowienia z Poznania
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Verkleidungsrohr
Zbigniew Zawada
4Schutzrohr
Jerzy Czopik


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Verkleidungsrohr


Explanation:
Je¶li to ma byæ rura stanowi±ca os³onê dla elementów lub mechanizmów w niej dzia³aj±cych, to Verkleidungsrohr. Mo¿e te¿ byæ po prostu Schutzrohr, je¶li ta rura co¶ os³ania przed dzia³aniem np. czynników mechanicznych, temperatury lub - za przeproszeniem - robaków w ziemi itp.


    Reference: http://www.classiccar.ch/forum/gal007/morrisox.htm
    www.eastbikesunited.andreaswolff.de/ andere/emw/bedemw/index.php
Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: Verkleidungsrohr ist relativ selten anzutreffen
2 mins
  -> Mantelrohr to rura płaszczowa

agree  Andrzej Lejman
23 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schutzrohr


Explanation:
Z tak¹ nazw¹ spotka³em siê najczêœciej (152 trafienia).
Inna nazwa "Mantelrohr"


    Reference: http://www.egeplast.de/deutsch/berichte/stahlschutzrohr_helg...
    Reference: http://www.kanalbau.com/fachart/7/kap03.htm
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623
Grading comment
Dziêki J. CZ. ! :-)

Pozdrowienia z Poznania