KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

mogilniki

German translation: Giftmülldeponie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:mogilniki
German translation:Giftmülldeponie
Entered by: Uwe Kirmse

19:53 Jan 1, 2003
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering / Umweltschutz <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
Polish term or phrase: mogilniki
Specyficznym rodzajem składowisk odpadów są mogilniki - zbiorniki betonowe do składowania przeterminowanych środków ochrony roślin i opakowań po tych środkach. Stanowią one specyficzny relikt minionych lat, wymagający szybkich działań. Na terenie województwa zachodniopomorskiego znajduje się 39 mogilników (Tabela III.4, Mapa 2), zawierających niekiedy dziesiątki ton zdeponowanych chemikaliów.

Also was das ist, ist mir klar. Aber heißt das irgendwie auf deutsch und wenn ja, dann wie?
Uwe Kirmse
Giftmülldeponie
Explanation:
by³o

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-01 20:03:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Równie¿: Giftmülldepot
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Wlasnie w tej chwili tez znalazlem, ze bylo. Po cholere pisalem w l. mn. :-) Przypuszczalem zreszta, ze to jest to, ale nie bylem pewien, czy mogilnik nie jest czyms bardziej spacyficznym.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Atomdeponie
Ewunia
4Sondermülldeponie
Alina Brockelt
4Giftmülldeponie
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Giftmülldeponie


Explanation:
by³o

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-01 20:03:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Równie¿: Giftmülldepot


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=159926&keyword=mogilnik
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700
Grading comment
Wlasnie w tej chwili tez znalazlem, ze bylo. Po cholere pisalem w l. mn. :-) Przypuszczalem zreszta, ze to jest to, ale nie bylem pewien, czy mogilnik nie jest czyms bardziej spacyficznym.

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sondermülldeponie


Explanation:
znalazlam tlumaczenie w guglu, p. Link


    Reference: http://www.scp-leipzig.de/news/2002/pi053002b.doc
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 754

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Atomdeponie


Explanation:
Mogilnik w nomenklaturze nuklearnej nazywa siê 'Atomdeponie'.


Zur Information :

Ewunia
Poland
PRO pts in pair: 8