KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

komercyjny

German translation: Gewerbegrundstücke...


18:28 Mar 26, 2003
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: komercyjny
grunty komercyjne, grunty należzace do gminy, które mogą zostać sprzedane inwestorom zagranicznym, aby mogli oni zarobić jeżeli zainwestują
james18
Poland
German translation:Gewerbegrundstücke...
Explanation:
im Besitz der Gemeinde...

Wydaje mi siê, ¿e to mo¿e byæ rozwi¹zanie problemu.

Gewerbegrundstücke Die Stadt Koblenz hat im Rahmen ihrer Wirtschaftsförderung
in den vergangenen Jahren Industrie-, Gewerbe- und Dienstleistungsflächen an ...
www.koblenz.de/wirtschaft_verkehr/ gewerbegrundstuecke

Landkreis Uelzen. Gewerbegrundstücke/ -flächen. Im Landkreis Uelzen
stehen zahlreiche Gewerbegrundstücke zur Verfügung. Einen ...
www.landkreis-uelzen.de/

Gewerbegrundstuecke
Angebote der Stadt Dippoldiswalde Grundstücke für Gewerbe und Industrie. ...
www.dippoldiswalde.de/dippsimmo/gewerbe.htm

12.200 linków w gogle.de
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziêkujê
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Gewerbegrundstücke...
Andrzej Lejman
4 +1kommerziell
Andrzej Lejman
4Gemeindgrundstück
Alina Brockelt


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kommerziell


Explanation:
czemu nie?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 19:55:30 (GMT)
--------------------------------------------------

To teraz ja sobie dam disagree ;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki: Jasne!
3 mins

agree  Anna Bittner
31 mins

disagree  Zbigniew Balawender: w tym kontekscie do kitu :-(
2 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gemeindgrundstück


Explanation:
Moim zaniem "kommerziell" w tym wypadku nie jest odpowiednim tlumaczeniem.

"kommerziell-
[französisch]
den Handel und das Gewerbe betreffend, kaufmännisch."

Wydaje mi sie, ze okreslenie "Gemeindegrundstück" wyjasnia wszystko - wiadomo, ze to grunt nalezacy do gminy, a ona moze z nim robic co chce i sprzedawac komu chce.


    Reference: http://www.jona.ch/default_inhaltNews.php?rID=1&nID=747
    Reference: http://www.bruck2001.at/konkret/content.htm
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 754

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
3 mins
  -> Merci!

disagree  Andrzej Lejman: nie mogę się zgodzić, ponieważ plan zagospodarowania może wykluczać komercyjne przeznaczenie gruntu; owszem, połaczenie "kommerzielle Gemeindegrundstücke" to dobry poczatek zdania.
21 mins
  -> No to mamy konflikt :-), bo ja z terminem "kommerziell" w tym kontek¶cie nie mogę się zgodzić. Ten wyraz w niemieckim ma, po prostu, nieco inne znaczenie niż w polskim :-(

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gewerbegrundstücke...


Explanation:
im Besitz der Gemeinde...

Wydaje mi siê, ¿e to mo¿e byæ rozwi¹zanie problemu.

Gewerbegrundstücke Die Stadt Koblenz hat im Rahmen ihrer Wirtschaftsförderung
in den vergangenen Jahren Industrie-, Gewerbe- und Dienstleistungsflächen an ...
www.koblenz.de/wirtschaft_verkehr/ gewerbegrundstuecke

Landkreis Uelzen. Gewerbegrundstücke/ -flächen. Im Landkreis Uelzen
stehen zahlreiche Gewerbegrundstücke zur Verfügung. Einen ...
www.landkreis-uelzen.de/

Gewerbegrundstuecke
Angebote der Stadt Dippoldiswalde Grundstücke für Gewerbe und Industrie. ...
www.dippoldiswalde.de/dippsimmo/gewerbe.htm

12.200 linków w gogle.de

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700
Grading comment
dziêkujê

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: Das finde ich auch gut!
3 mins

agree  Zbigniew Balawender: Gewerbe- (Gewerbegrundstück, Gewerbeimmobilie, etc.)
1 hr