KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

jednostka gasnicza strazy pozarnej

German translation: Feuerwehrwache


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:jednostka gaśnicza straży pożarnej (remiza)
German translation:Feuerwehrwache
Entered by: Andrzej Lejman

14:41 May 20, 2003
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: jednostka gasnicza strazy pozarnej
nie samochod, tylko miejsce, oddzial Stutzpunkt, Einheit?
sebos
Feuerwehrwache
Explanation:
prawie 800 w guglu, wobec 10 dla Feuerwerhstation
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Feuerwehrwache
Andrzej Lejman
4Feuerwehrstation
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Feuerwehrstation


Explanation:
Jesli miejsce, a nie ludzie

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Feuerwehrwache


Explanation:
prawie 800 w guglu, wobec 10 dla Feuerwerhstation

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Oczywiscie, ogarnelo mnie "zacmienie tworcze", wiec udalem sie sladami Koziolka Matolka szukac tego, co bylo bardzo blisko
2 hrs