KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

niskie napięcie łuku elektrycznego

German translation: niedrige Bogenspannung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:niskie napięcie łuku elektrycznego
German translation:niedrige Bogenspannung
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:56 May 26, 2003
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: niskie napięcie łuku elektrycznego
cechy wysokonapięciowych wkładek bezpiecznikowych:
- niski minimalny prąd wyłaczania
- niskie napięcie łuku elektrycznego
Maciej Andrzejczak
Poland
niedrige Bogenspannung
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziêki!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niedrige Bogenspannung
Andrzej Lejman
2Niedrige Lichtbogenspannung
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Niedrige Lichtbogenspannung


Explanation:
Ale to raczej na czuja...

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 3623

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niedrige Bogenspannung


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 700
Grading comment
dziêki!
MA