KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

stycznik kwitowania błędów

German translation: Quittierschaltschütz


03:35 Nov 11, 2003
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering / Gleichrichter
Polish term or phrase: stycznik kwitowania błędów
opis funkcji prostownika - czy istnieje jakieś fachowe określenie?
przyznaję, że niespecjalnie mam pomysł na to "kwitowanie" w tym kontekście.
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie:)
karolina_mb
Romania
German translation:Quittierschaltschütz
Explanation:
To trochê taka zgadywanka, bo kontekstu niewiele.
Quittieren to na 100% potwierdzanie. Np. maszyna wyœwietla komunikat o wyst¹pieniu b³êdu, ¿eby go potwierdziæ (skwitowaæ) nale¿y nacisn¹æ odpowiedniu przycisk; w momencie przyciœniêcia maszyna wychodzi z za³o¿enia, ¿e operator przyj¹³ b³¹d do wiadomoœci i przestaje wyœwietlaæ komunikat / przechodzi do normalnego trybu pracy / idt.

Ze stycznikiem jest nieco gorzej, bo nie wiadomo o jaki stycznik tak naprawdê chodzi...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dziêki:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(Fehler)QuittierschalterRadson
3Quittierschaltschütz
SATRO


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stycznik kwitowania b³êdów
Quittierschaltschütz


Explanation:
To trochê taka zgadywanka, bo kontekstu niewiele.
Quittieren to na 100% potwierdzanie. Np. maszyna wyœwietla komunikat o wyst¹pieniu b³êdu, ¿eby go potwierdziæ (skwitowaæ) nale¿y nacisn¹æ odpowiedniu przycisk; w momencie przyciœniêcia maszyna wychodzi z za³o¿enia, ¿e operator przyj¹³ b³¹d do wiadomoœci i przestaje wyœwietlaæ komunikat / przechodzi do normalnego trybu pracy / idt.

Ze stycznikiem jest nieco gorzej, bo nie wiadomo o jaki stycznik tak naprawdê chodzi...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009
Grading comment
dziêki:)

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(Fehler)Quittierschalter


Explanation:
sam "Quittierschalter" jest dosc czesto spotykanym pojeciem.



    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=quitti...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 520

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
10 mins