KudoZ home » Polish to German » Tech/Engineering

obiekt inżynierski

German translation: Ingenieurbauten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:obiekty inżynierskie
German translation:Ingenieurbauten
Entered by: Jerzy Czopik

09:24 Jan 17, 2004
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: obiekt inżynierski
wykonywanie robót ogólnobudowlanych związanych z wznoszeniem budynków, w zakresie obiektów mostowych,w zakresie obiektów liniowych, w zakresie obiektów górniczych i produkcyjnych, w zakresie obiektów inżynierskich
Agnieszka Socha
ingenieurtechnische Bauten
Explanation:
...ingenieurtechnische Bauten wie Brücken und Tunnels, aber auch die Bahnhofsgebäude und Bahnwärterhäuser entlang der Trasse...
to chyba to

pozdr.

bt
Selected response from:

bdasler
Poland
Grading comment
Dziêks :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Ingenieurbauten
SATRO
3ingenieurtechnische Bautenbdasler


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ingenieurtechnische Bauten


Explanation:
...ingenieurtechnische Bauten wie Brücken und Tunnels, aber auch die Bahnhofsgebäude und Bahnwärterhäuser entlang der Trasse...
to chyba to

pozdr.

bt

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 461
Grading comment
Dziêks :)

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obiekt in¿ynierski
Ingenieurbauten


Explanation:
Tak na mojego nosa jest jeszcze coœ takiego, co nazywa siê Ingenieurobjekte, ale rzadziej siê to stosuje...

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-01-17 09:43:11 GMT)
--------------------------------------------------

Nie zmieœci siê w opinii do odpowiedzi bt, wiêc zamieszczam u mnie. Myœlê, ¿e w tym przypadku mo¿na porównaæ iloœæ hase³ wystêpuj¹cych w necie:
http://www.googlefight.com/cgi-bin/compare.pl?q1=Ingenieurba...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1009