KudoZ home » Polish to German » Textiles / Clothing / Fashion

japonki

German translation: Flip - Flops


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:japonki
German translation:Flip - Flops
Entered by: Agiks

09:38 Jul 26, 2005
Polish to German translations [Non-PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
Polish term or phrase: japonki
buty nazywane japonkami
Agiks
Flip Flops
Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-07-26 09:42:12 GMT)
--------------------------------------------------

Wikipedia podaje jeszcze inne nazwy, np. Zehengreifer, ale w praktyce nie s³ysza³am jeszcze takiego okre¶lenia.

http://de.wikipedia.org/wiki/Zehengreifer
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
Sprawdza³am i to raczej funkcjonuje "z" i "bez" myœlnika, a nawet pisane ³¹cznie, wiêc punkty dajê pierwszej osobie. Dziêki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Flip Flops
Alina Brockelt
5 +2Flip-Flops
dudzik
5Dianetten
sabetka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Flip Flops


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-07-26 09:42:12 GMT)
--------------------------------------------------

Wikipedia podaje jeszcze inne nazwy, np. Zehengreifer, ale w praktyce nie s³ysza³am jeszcze takiego okre¶lenia.

http://de.wikipedia.org/wiki/Zehengreifer


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=Flip+Flops&btnG=Google-S...
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Sprawdza³am i to raczej funkcjonuje "z" i "bez" myœlnika, a nawet pisane ³¹cznie, wiêc punkty dajê pierwszej osobie. Dziêki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: sischer, sischer :o)
28 mins

agree  A_Lex: tak jest! :-)
1 hr

agree  Danuta Polanska: sehr geläufige Bezeichnung :-)
7 hrs

agree  Kinzer: myślę, że myślnik można było zaznaczyc w agree ;)
1 day4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Flip-Flops


Explanation:
Flip-Flops
der Name kommt vom Geräusch beim Laufen

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 48 mins (2005-07-26 11:26:53 GMT)
--------------------------------------------------

na googlefight z myœlnikiem jest wiecej wyników - tylko tyle


    Reference: http://www.otto.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/OttoDe/de_D...
dudzik
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A_Lex: czym ta odpowiedĽ różni się od podanej wyżej? // brawo za poczucie humoru! :-)))
33 mins
  -> myślnikiem

agree  rjz: jasne ortografi±.
7 hrs

agree  AgaMagda: jak się kiedy¶ spytałam znajomej Niemki, jak to się pisze, to się zastanowiła, i powiedziała,że skłaniałaby się ku my¶lnikowi :)
8 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Dianetten


Explanation:
wed³ug mnie

sabetka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish