KudoZ home » Polish to German » Transport / Transportation / Shipping

¶ródl±dowe agencje transportowe

German translation: Binnenschifffahrtspedition(en)


15:52 May 22, 2005
Polish to German translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping / other
Polish term or phrase: ¶ródl±dowe agencje transportowe
okreslenie przedmitou działalno�ci gospodarczej zgodnie z PKD
działalno¶ć ¶ródl±dowych agencji transportowych
Kinzer
German translation:Binnenschifffahrtspedition(en)
Explanation:
Tätigkeit als ~ //// bzw. Betreiben ~
Dla precyzji: przedmiot tej dzia³alno¶c brzmi: Dzia³alno¶æ ¶ródl±dowych ____wodnych______ agencji transportowych. No chyba, ¿e to nie PKD <63.40.B>
Selected response from:

rjz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Binnenschifffahrtspedition(en)rjz
2Binnenspediteure
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
¶ródl±dowe agencje transportowe
Binnenspediteure


Explanation:
Jedno trafienie na gugielu

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 80

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
¶ródl±dowe agencje transportowe
Binnenschifffahrtspedition(en)


Explanation:
Tätigkeit als ~ //// bzw. Betreiben ~
Dla precyzji: przedmiot tej dzia³alno¶c brzmi: Dzia³alno¶æ ¶ródl±dowych ____wodnych______ agencji transportowych. No chyba, ¿e to nie PKD <63.40.B>

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: und so macht es Sinn
55 mins