KudoZ home » Polish to German » Transport / Transportation / Shipping

zajetosc

German translation: Geländebelegung


13:55 Jun 19, 2005
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Polish term or phrase: zajetosc
Efekty ekologiczne realizacji strategii obejmują zmniejszenie szkód powodowanych w otoczeniu sieci transportowej w wyniku nadmiernej emisji spalin, hałasu, wibracji, zajętości terenów, odpadów (zużyte opony, akumulatory i smary) i pogorszenia efektów estetycznych terenu.

Nie ma takiego slowa :)
Chodzi o Inanspruchnahme o. Ä.?
Aleksandra Kwasnik
German translation:Geländebelegung
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Kalina2
Poland
Grading comment
Dziekuje za obydwie opcje! Ta mi w danym kontekscie lepiej pasowala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(Gelände-)Auslastung
Wolfgang Jörissen
3GeländebelegungKalina2


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Geländebelegung


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.deutsche-messenews.de/index.php?id=420&aktuid=190...
Kalina2
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje za obydwie opcje! Ta mi w danym kontekscie lepiej pasowala.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Gelände-)Auslastung


Explanation:
kolejna propozycja


    Reference: http://www.schuhplus.de/?a=show&n=12895&sid=werbung
Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8