KudoZ home » Polish to Italian » Education / Pedagogy

przedmiot z dowolnej dyscypliny

Italian translation: Esame a scelta libera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przedmiot z dowolnej dyscypliny
Italian translation:Esame a scelta libera
Entered by: benstoik

11:33 Oct 27, 2007
Polish to Italian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Polish term or phrase: przedmiot z dowolnej dyscypliny
Część programu studiów. Oznacza, że student musi zaliczyć daną ilość godzin przedmiotu związanego lub niezwiązanego z kierunkiem studiów na własnym lub obcym wydziale. Np. student matematyki może zaliczyć "historię literatury francuskiej" albo "wstęp do ekologii kręgowców". Ocena z zaliczenia lub egzaminu jest wliczana do średniej, a przedmiot na dyplomie widnieje jako "przedmiot z dowolnej dyscypliny".
benstoik
United Kingdom
Esame a scelta libera
Explanation:
Questa è dicitura normalmente usata nei piani di studio per esami che lo studente può scegliere liberamente, anche al di fuori dell'area di studio o in altre facoltà). Cfr ad es. http://www.ing2.unibo.it/Ingegneria Cesena/Studenti/Esami/Es... o http://www.unisob.na.it/universita/facolta/formazione/primar...
Selected response from:

xxxvoron111
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5insegnamenti a libera scelta
Anna Marta Chelicka-Bernardo
4Esame a scelta liberaxxxvoron111
3 +1corso facoltativo
Karolina Aniela Wilk


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
corso facoltativo


Explanation:
witam,
wlasnie wyjezdzam na weekend, wiec tak na szybciutko podpowiedzialm pierwsze co mi przychodzi do glowy.
POzdrawiam
KW

Karolina Aniela Wilk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta
3 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Esame a scelta libera


Explanation:
Questa è dicitura normalmente usata nei piani di studio per esami che lo studente può scegliere liberamente, anche al di fuori dell'area di studio o in altre facoltà). Cfr ad es. http://www.ing2.unibo.it/Ingegneria Cesena/Studenti/Esami/Es... o http://www.unisob.na.it/universita/facolta/formazione/primar...

xxxvoron111
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie!

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
insegnamenti a libera scelta


Explanation:
http://www.unistrasi.it/upload/files/ita/guida triennale 200...

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4